Aktualności

12.12.2016

Wyłoniono zwycięzców projektu HOME ZONE 2016!

Jakość i niezawodność – to główne cechy, którymi powinny charakteryzować się produkty, nagrodzone certyfikatem Znak Jakości, przyznawanym w ramach projektu HOME ZONE. 29 listopada b.r. w Sali Marmurowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyła się uroczysta gala podsumowująca tegoroczną edycję. W gronie wyróżnionych znalazła się firma Kaczkan, której kolekcja Jodełka Francuska Colours of the World zyskała szczególne uznanie jury.

Celem inicjatywy HOME ZONE jest wyróżniać firmy, które odznaczają się innowacyjnością i odkrywczością w zakresie przedstawianych rozwiązań, a ich działania zgodne są z zasadami etyki biznesowej. Przedsiębiorstwa, które uzyskały certyfikat HOME ZONE oferują produkty najwyższej jakości, spełniające standardy niezawodności, potwierdzone przez niezależny podmiot gospodarczy oraz niezwykłe jury, w skład którego wchodzą osobistości ze świata architektury, mody, designu czy mediów, takie jak: Anna Popek, Ewa Minge, Maja Popielarska, Natalia Nguyen czy Damian Urbańczyk.

Gwarancja najwyższej jakości

Firma Kaczkan, która zdobyła certyfikat w kategorii Wyposażenie Wnętrz, doceniona została przede wszystkim za świadome i zrównoważone podejście do biznesu, przykładające szczególną wagę do poszanowania zasobów naturalnych. Drewno wykorzystywane do produkcji podłóg Kaczkan pozyskiwane jest z racjonalnie zarządzanych źródeł w Europie i certyfikowane przez specjalistyczne jednostki w Unii Europejskiej. Pozwala to nie tylko chronić środowisko, ale także uzyskiwać produkt wyróżniający się najwyższą jakością. Nie bez znaczenia pozostały także takie wartości jak wieloletnia tradycja oraz działania zgodne z prawami etyki zawodowej. Firma Kaczkan jest także aktywnym uczestnikiem inicjatyw, promujących biznes lokalny, za co dwukrotnie nagrodzona została Laurem „Najlepszy z Najlepszych Warmii i Mazur”.

Bez tytu30łu

Drewno inaczej

Misją firmy, która swoje pierwsze kroki stawiała na rynkach zachodnich i tam zyskała szerokie uznanie, jest ukazywanie nowoczesnego podejścia do klasycznego i dobrze znanego drewna. Kaczkan łączy ponadczasowość surowca z jego szerokimi możliwościami aranżacyjnymi. Dlatego w szerokiej ofercie produktowej znaleźć można zarówno tradycyjną deskę litą wykończoną transparentnymi olejami, jak i podłogi typu jodełka, pokryte kolorowymi lakierami, mogące stanowić ciekawy akcent nowoczesnego wnętrza. Wśród propozycji firmy Kaczkan znajduje się także kolekcja Wall of Wood, czyli deski do wykończenia ścian i sufitów, które zyskują coraz większe uznanie nie tylko wśród klientów rezydencjalnych, ale także inwestorów obiektów publicznych.

- To dla nas niezwykłe wyróżnienie. Jesteśmy szczęśliwi, że możemy inspirować i dostarczać odbiorcom niebanalnych pomysłów na aranżację wnętrz. Optymizmem napawa także fakt, że coraz większą wagę przywiązuje się do takich wartości jak poszanowanie natury oraz etyka prowadzenia działalności. Przestrzeganie reguł uczciwej konkurencji i świadomość zagrożeń, z jakimi boryka się środowisko naturalne pomaga nam stawać się coraz lepszym przedsiębiorstwem. Cieszy nas, że jest to dostrzegane – przyznaje Kamila Kaczkan – Marketing Manager firmy.

Uroczysta gala podsumowująca tegoroczny projekt HOME ZONE to jedno z najważniejszych wydarzeń sektora budowlanego, aranżacyjnego i remontowego w Polsce. Partnerami medialnymi akcji są: telewizja Domo+, czasopismo Czas na Wnętrze oraz portal WP.pl

 

15492360_1175514532526170_2488299622990705545_n

 hz1

 30 lat1

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.