Aktualności

24.02.2017

Kaczkan na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury Budma 2017

W dniach 7-10 lutego br. w Poznaniu odbyła się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury Budma 2017. Firma Kaczkan po raz drugi wzięła udział w tym wydarzeniu jako wystawca, prezentując publiczności dwa premierowe produkty – deski Bali House oraz Cayenne utrzymane w modnych odcieniach brązu.

Tegoroczne targi Budma odbywały się pod hasłem „Przyszłość zaczyna się dzisiaj”. Spotkanie było zatem doskonałą okazją do zaprezentowania najbardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie budownictwa i wykańczania wnętrz przewidzianych na najbliższy sezon. Targi Budma od lat cieszą się ogromną popularnością. W ubiegłej edycji targów udział wzięło około 800 wystawców z kilkudziesięciu krajów, prezentujących setki nowości produktowych oraz wiele nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W tym roku, wśród wystawców nie mogło zabraknąć firmy Kaczkan, która już po raz drugi postanowiła zaprezentować odwiedzającym poznańskie targi swoją ofertę podłóg drewnianych. Wydarzenie było także okazją do wspólnego świętowania jubileuszu 30-lecia istnienia firmy.

Budma 17

 

Bez rzemiosła nie ma designu

Choć firma Kaczkan już w poprzednich latach miała okazję gościć na targach Budma, w 2017 roku po raz drugi pojawiła się tam w roli wystawcy. Podczas wydarzenia firmie przyświecało hasło „Bez rzemiosła nie ma designu”, odnoszące się do nierozerwalnego połączenia wzornictwa z „pracą u podstaw”.

- Działalność firmy Kaczkan od początku ściśle związana jest z wytwórczością rzemieślniczą, stawiającą na zachowanie unikatowości produktu i wyeksponowanie jego wyjątkowości. Drewno, będące naturalnym, niezwykle różnorodnym i wielowymiarowym surowcem, pozwala nam nawet teraz, w XXI wieku, kiedy posiadamy zautomatyzowaną linię produkcyjną, kultywować w jakimś sensie tradycyjne rzemiosło. Każda klepka jest jedyna w swoim rodzaju, dlatego nie istnieją dwie takie same podłogi. To właśnie stanowi o pięknie drewna. Rzemiosło, któremu jesteśmy wierni, jest podstawą dobrego designu, ponieważ podobnie jak każde wartościowe wzornictwo, stawia na oryginalność i unikatowość produktu. Dodatkowo Kaczkan jako firma stara się utrzymywać także inne standardy pracy rzemieślniczej, dopasowując je oczywiście do wymogów współczesnej przedsiębiorczości. Produkcja naszych podłóg odbywa się zgodnie z poszanowaniem praw natury, a uzyskane certyfikaty, np. Produkt Warmii i Mazur świadczą o lokalnej odpowiedzialności biznesu.– mówi Kamila Kaczkan, Specjalista ds. Marketingu w firmie Kaczkan.

 tel

 

 

Nowości produktowe

Myśl przewodnia odnosiła się także do najnowszych trendów wnętrzarskich, faworyzujących naturalne materiały i harmonijne stylizacje w duchu ZEN. Targi Budma były także sposobnością do rozpoczęcia świętowania 30-lecia działalności firmy. Z okazji jubileuszu Kaczkan zaprezentował gotowe do wprowadzenia na rynek dwie nowości produktowe, utrzymane w bardzo modnych, brązowych tonacjach - Bali House oraz Cayenne, wzbogacające kolekcję „Colours of The World”. Najnowsze wybarwienia, obok podłóg Coffee oraz Whisky, dopełnią inspirowaną barwami świata kolekcję „Colours of The World”. Poza premierowymi produktami, odwiedzający mogli zapoznać się z całą kolekcją podłóg poświęconych rynkowi polskiemu oraz z niestandardowymi sposobami wykorzystania drewnianych desek w domu, a także z różnorodnymi możliwościami ich ułożenia. Elegancki pawilon wystawienniczy przyciągał uwagę oryginalną formą oraz bogactwem i różnorodnością zaprezentowanych produktów.

Na odwiedzających stoisko czekali specjaliści do spraw produktu, najnowsze katalogi, przedstawiające aktualną ofertę firmy, a także upominki oraz słodki poczęstunek.

 

Targi o międzynarodowym zasięgu

Targi Budma to platforma komunikacji pomiędzy producentami, handlowcami, architektami i inwestorami. Jak pokazują ubiegłoroczne statystyki, Budma w 2016 roku przyciągnęła o 33% więcej specjalistów spoza granic naszego kraju niż przed dwoma laty. Byli to goście z 53 państw, reprezentujący 5 kontynentów: Europę, Afrykę, Amerykę Północną, Amerykę Południową oraz Azję. Oprócz wielu rynkowych premier, przedstawienia najnowszych trendów oraz niesamowitych stoisk wystawienniczych, na odwiedzających czekały cztery dni pokazów, wykładów i prezentacji.

Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury Budma, odbędzie się w dniach 30.01.-02.02.2018, jak zwykle w Poznaniu.

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.